Сподели

Дигитализацията ще бъде във фокуса на бъдещите проекти на направлението на Liebherr за домакински уреди

14 май 2021 г.

 

 

През изминалата 2020 г. направлението за домакински уреди на Liebherr, което вече повече от 20 години глобалният производител успешно развива у нас чрез производственото дружество Либхер-Хаусгерете Марица, имаше редица поводи за гордост. Резултатите от своето развитие във финансов аспект и постиженията, свързани с инвестиции и нови продукти, Liebherr публикува в своя Годишен доклад. Повече за тях ще Ви разкажем в днешния материал.

Добри финансови резултати в световен мащаб

„На фона на лекия общ спад на пазара на големи домакински електроуреди през миналата година, продажбите на хладилниците и фризерите на Liebherr са по-високи. За финансовата 2020 г. направлението за домакински уреди на Liebherr отчете увеличение на продажбите с 24 млн. евро, което формира 2.4% на годишна база. През 2020 г. търсенето на уреди за домакинствата, както и секторът на лабораторните услуги също се радват на засилен интерес“, обясниха за ДигиталнаИндустрия.bg от Либхер-Хаусгерете Марица.

Добрите резултати на направлението на Liebherr са налице в Европа, като особено благоприятни са те в Германия, Холандия, Австрия и Русия. Очакванията на дивизията са през 2021 г. да постигне умерен ръст в продажбите на решения за охлаждане и замразяване.

Завидни успехи през 2020 г. отчете направлението за домакински уреди на Liebherr и на локално ниво. Въвеждането на иновативни методи за борба и превенция в разпространението на COVID-19 позволи организацията на непрекъснат производствен процес в Либхер-Хаусгерете Марица. Това донесе на компанията втора награда в категорията „Големи предприятия“ на „Годишните национални награди по безопасност и здраве при работа“ 2020. В тези условия компанията постави важен рекорд в историята си, произвеждайки един милион уреда в рамките на годината.

Ако искате да станете част от бъдещите успехи на Либхер-Хаусгерете Марица, не пропускайте да кандидатствате за отворените работни позиции в компанията, които ще откриете в Борса.bg. 

„Здвезден“ дебют на новите решения на Liebherr

През 2020 г. на най-голямото изложение за кухни в света Küchenmeile в Германия бе обявен пазарният дебют на звезден набор от технологии и продукти на Liebherr.

Компанията демонстрира новото поколение изцяло интегрирани хладилници и фризери, а в светлината на прожекторите бе функцията „HydroBreeze“ на отделението „BioFresh“. Благодарение на нея, при всяко отваряне на вратата на хладилника, ще забележите, че плодовете и зеленчуците в него са покрити със свежа, студена „мъгла“. Този нежен влажен слой, в съчетание с температура от малко над 0 °C, увеличава напрежението върху повърхността и запазва структурата на храната. Любопитен факт е, че технологията е вдъхновена от природата и се базира на явлениe на западния бряг на Америка в плодородна долина, заобиколена от пустиня.

Освен това Групата пусна първите си фризери с ултраниска температура за съхраняване на лабораторни проби и ваксини.

Във фокуса е дигитализацията

Liebherr обръща специално внимание на дигитализацията, и най-вече на смарт мониторинга. Инвестициите си компанията насочи към производствените мощности, както и към модернизацията на своя онлайн магазин и инструменти за конфигуриране. През октомври 2020 г. в гр. Улм, Германия, отвори врати новата офис сграда на Liebherr-Hausgeräte Vertriebs und Service. Това е и домът на глобалния екип за дигитализация „Digital Hub“, отговарящ за разработване на редица цифрови проекти, ориентирани към бъдещето на домакинските уреди.

Повече информация за Либхер-Хаусгерете Марица ЕООД, марките, продуктите и услугите, които предлага у нас, реализации и актуални промоционални кампании, бихте могли да намерите в микросайта на фирмата в Борса.bg!

Разберете още кои са активните постоянни и стажантски позиции на компанията, както и подробности за технологичните възможности и бъдещите ѝ планове за развитие от ТУК!

Източник на снимковия материал: Либхер-Хаусгерете МарицаLiebherr

Сподели

Още от Град на бъдещето