Сподели

B2N съветва как да изберете и използвате правилните технологии за 3D печат

19 май 2021 г.

 

 

Решението да внедрите 3D печат в рамките на работния Ви процес би следвало да се основава на задълбочени познания как да използвате технологията възможно най-продуктивно, за да се възползвате максимално ефективно от Вашия 3D принтер. Експертни познания в областта бихте могли да получите от водещата българска компания B2Nпионер в изпълнението на 3D печатни услуги у нас. „Извършваме техническа консултация на стратегическо ниво имайки за цел да придобием по-добра представа за самия бизнес, машините, които използва, както и продуктите, които произвежда, за да дадем съвет кои дейности биха могли да се заменят и оптимизират като начин на производство с 3D принтиране“, коментираха от компанията за Инженер.bg.

В днешния материал, в сътрудничество с B2N, ще Ви дадем няколко съвета как да изберете и използвате правилно 3D принтер, с помощта на който да оптимизирате, олекотите, изчистите и подсилите там, където е нужно Вашите производствени процеси. От компанията ще Ви насочат и към избора на подходяща технология, която би съкратила времето за изпълнение и би подобрила качеството на даден детайл, за да няма престои в производството. Вижте:

1. Ключови фактори при избора на правилния 3D принтер 

Изборът на правилния 3D принтер е очевидна първа стъпка към внедряване на технологията. Фактори като област на приложение, параметри на Вашата работна среда и размер на детайлите, които възнамерявате да създадете, трябва да бъдат взети под внимание, преди да закупите 3D принтер. Използването на правилния 3D принтер означава, че ще можете да произведете това, от което се нуждаете, точно когато имате нужда, и то възможно най-бързо. 

Настолните FFF 3D принтери на компанията Ultimaker например, която е партньор на B2N, са оптимален избор за бързо производство на части, тъй като те могат лесно да бъдат настроени и използвани веднага. „Тяхно предимство е, че няма нужда да чакате допълнителни инструменти, да настройвате станции за последваща обработка или да преконфигурирате работното Ви пространство — всичко, от което се нуждаете, е електрически контакт и малко място върху бюрото“, разказаха от B2N.

2. Направете анализ на разходите си

Разбирането на това колко ще струва 3D печата и ще спестите ли от внедряването му е от основно значение. Вашата възвръщаемост на инвестицията (ROI) и периодът на възвръщаемост ще повлияят на начина, по който за първи път използвате 3D печат. Много удобно предимство е мащабируемостта на технологията, което означава, че можете лесно да започнете с един по-компактен вариант и след това да надградите неговите възможности.

3. Създайте дигитално работно пространство

Създаването на облачно базирано решение за управление на принтери, ще Ви позволи отдалечено да наблюдавате и управлявате 3D принтерите и екипите. „Ultimaker предлага дигиталното работно пространство Ultimaker Digital Factory, с което ще се радвате на функции като подобрени опашки за печат, отдалечени актуализации на фърмуера, подобрен работен процес и връзка с принтера“, поясниха от B2N.

4. Не спирайте да учите

Ultimaker разполага с платформата Ultimaker 3D Printing Academy, която дава достъп до обучителни курсове, в случай че регистрирате някое от устройствата Ultimaker S3, Ultimaker S5 или Ultimaker S5 Pro Bundle 3D принтер. Тези курсове ще разкрият пълния потенциал на Вашия принтер. Също така те ще Ви предоставят задълбочени познания за 3D печата по всяко време и навсякъде, като гарантират и че всеки специалист от Вашата компания разбира и е в състояние да използва технологията за 3D печат на подходящо ниво.

5. Вземете си абонамент

Ultimaker Essentials е друга платформа на международната компания Ultimaker, в която ще получите достъп до много различни функции, както и директна техническа поддръжка. Абонаментът може да бъде валиден за цялата Ви компания, като той ще даде възможност на Вашите дизайнери и инженери да използват мощен софтуер за създаване на най-добрите 3D детайли.

„В рамките на нашите услуги, съветваме клиентите ни за технологиите и за материалите, които биха били най-подходящи за тях, и в повече от 90% от случаите успяваме да намерим технология, която да е в помощ на клиента. Освен това, предлагаме и следпродажбени консултации и сервиз както дистанционно, така и при необходимост на място или чрез вземане на дадена машина с установена повреда в нашия сервиз, където разполагаме с необходимата апаратура, за да извършим ремонта“, споделиха в заключение от B2N.

Повече информация за B2N Ltd. / Би Ту Ен ООД, марките, продуктите и услугите, които предлага у нас, реализации и актуални промоционални кампании, бихте могли да намерите в микросайта на фирмата в Борса.bg! Разберете още кои са активните постоянни и стажантски позиции на компанията, както и подробности за технологичните възможности и бъдещите ѝ планове за развитие от ТУК!

Източник на снимковия материал: B2N

Сподели

Още от Индустрия 4.0