Сподели

Wilo превръща хиляда думи в 3D разходка и представя успешните си помпени решения по целия свят

02 август 2021 г.

„Казват, че една картина струва хиляда думи. С новия си цифров инструмент Wilo-World, базираният в Дортмунд технологичен специалист Wilo вече превърна това твърдение в реалност“, съобщиха за ДигиталнаИндустрия.bg от Вило България – дъщерно дружество на международно признатия производител на помпени решения. Какви възможности предоставя иновативната концепция и защо е създадена, ще Ви представим в днешния материал.

Новият инструмент за инфотейнмънт (б.ред. информационно-развлекателен инструмент) позволява на участниците да се „докоснат“ до продуктите, системите и решенията на Wilo, внедрени по целия свят, в 3D среда. Разработени са различни зони за посещение, като по този начин потребителите могат да се придвижват между разнообразни области на приложение за секунди. „Имате възможността да посетите зоната за индустриални решения, зоната за развлекателни съоръжения или зоната за битови приложения само с едно щракване на мишката. Отново с един клик ще получите информация за конкретен продукт, неговите технически характеристики и предимства, мястото и начина на монтаж“, обясниха от водещото българско дружество.

Освен с отделните помпи и помпени системи, бързо и лесно потребителите получават достъп до изпълнените по цял свят проекти на Wilo, а сред тях са впечатляващи обекти като централната банка в Ирландия, музеят на футбола в Дортмунд, Германия, най-високият небостъргач в Европа, стадионът на Борусия Дортмунд и още, и още…

Акцент сред възможностите на иновативния инструмент е възможността да разгледате Signal Iduna Park отблизо, за да научите за високотехнологичното производство на помпения гигант.

„Във времена на физическа изолация заради пандемичните условия, Wilo остана близо до своите клиенти и партньори, благодарение на свръх дигиталната посока, в която се развива. Като технологичен пионер в сектора, компанията не спира да открива нови, съвременни методи, с които да удовлетвори потребностите на пазара и на обществеността като цяло“, коментираха от Вило България.

Повече за дигиталния Wilo-World можете да научите в най-новия епизод на Wilo TV, който включва и коментари от много международни клиенти на Wilo, които разкриват своите впечатления за интуитивната, лесна и впечатляваща работа с новия инструмент и изключително реалистичната визуализация на представените проекти.

Повече информация за Вило България ЕООД, марките, продуктите и услугите, които предлага у нас, реализации и актуални промоционални кампании, бихте могли да намерите в микросайта на фирмата в Борса.bg! Разберете още кои са активните постоянни и стажантски позиции на компанията, както и подробности за технологичните възможности и бъдещите ѝ планове за развитие от ТУК!

Източник на снимковия материал: Wilo, Вило България

Сподели

Още от 3D технологии / IoT