Сподели

ЛогиСофт: Надникнете в бъдещето на сервизното обслужване със SmartGlass на Gebhardt

18 юли 2018 г.

In Serbian

Доказаният производител в областта на интралогистиката Gebhardt Fördertechnik разработи революционни смарт очила, които улавят смущенията в процеса на работа на системите за управление на материални потоци и ги коригират. „Благодарение на технологията, комуникацията между професионалистите на Gebhardt и клиентите на компанията се оптимизира в много висока степен, с което се гарантира много по-бързо и по-ефективно обслужване при неизправности в системата“, обясниха от фирма ЛогиСофт, която предлага решенията на Gebhardt на българския пазар, пред ДигиталнаИндустрия.bg.

Новият сервизен продукт – Gebhardt SmartGlass, осигурява директна комуникация между Gebhardt и клиентите на компанията, посредством видео-заснемане и гореща линия на живо. От друга страна, смарт очилата на Gebhardt предоставят нужната информация, като например документи за поддръжка, обучителни материали, технически данни и инструкции, използвайки т.нар. разширена реалност. Цялата информация е достъпна навсякъде и по всяко време при нужда.

„Благодарение на услугата SmartGlass експертите на Gebhardt могат да „надникнат“ директно във вашата система, да идентифицират проблема и да предложат незабавно решение през горещата линия, без да е необходимо посещение на място“, коментираха от ЛогиСофт. „Чрез HD камера, интегрирана в очилата, вашите служители могат да изпратят картина в реално време на екипа от професионалисти на Gebhardt, които посредством flash технология, инструкции и напътствия могат да им съдействат от разстояние в извършването на необходимия ремонт“, уточниха от компанията.

Чудите се какво е предимството за вас? Ами например, че не е нужно да стоите в очакване, докато сервизните специалисти на компанията дойдат при вас, за да установят и решат проблема. Освен това не е необходимо да плащате всички онези разходи, които ще бъдат генерирани при посещение на място. И още, вашите механични и софтуерни проблеми ще бъдат разрешени бързо и удобно посредством горещата линия на Gebhardt или поне ще получите адекватно съдействие за отстраняването им.

Технически характеристики на решението:

 - Намалени престои;

 - По-бърза възвръщаемост на инвестициите;

 - По-ефективна помощ и съдействие на служителите;

 - Дистанционни обучителни курсове;

 - Интегриране в съществуващата ERP система на Gebhardt;

 - Интегриране в съществуващата CRM система на Gebhardt;

 - Мигновен достъп до цялата информация за клиента;

 - Високо качество на обслужване по горещата линия.

„Gebhardt SmartGlass позволяват бърза и лесна интеграция към съществуващи IT системи на компанията, с което гарантират оптималното обслужване на своите клиенти“, категорични са от ЛогиСофт. „Посредством IP адреса си вашите смарт очила се свързват директно към клиентските данни в CRM системата на Gebhardt“, посочиха те.

Експерт на фирмата получава достъп до обаждането и до историята на машините, включително чертежи и електронни схеми. Тази информация се обобщава с помощта на добавената реалност с индикаторна функция и се изработват подробни инструкции за отстраняване на неизправностите.

„Така, заедно с Gebhardt, можете да се докоснете до бъдещето на обслужването, като се възползвате от по-лесна, по-удобна и по-ефикасна дистанционна поддръжка“, отбелязаха в заключение от ЛогиСофт.

Повече информация за ЛогиСофт ЕООД, марките, продуктите и услугите, които предлага у нас, реализации и актуални промоционални кампании, бихте могли да намерите в микросайта на фирмата в Борса.bg! Разберете още кои са активните постоянни и стажантски позиции на компанията, както и подробности за технологичните възможности и бъдещите й планове за развитие от ТУК!

Източник на снимковия материал: ЛогиСофт, Gebhardt

Сподели

Още от Склад на бъдещето