Доказаният производител в областта на интралогистиката Gebhardt Fördertechnik разработи революционни смарт очила, които улавят смущенията в процеса на работа на системите за управление на материални потоци и ги коригират. „Благодарение на технологията, комуникацията между професионалистите на Gebhardt и клиентите на компанията се оптимизира в много висока степен, с което се гарантира много по-бързо и по-ефективно обслужване при неизправности в системата“, обясниха от фирма ЛогиСофт, която предлага решенията на Gebhardt на българския пазар, пред ДигиталнаИндустрия.bg.
Новият сервизен продукт – Gebhardt SmartGlass, осигурява директна комуникация между Gebhardt и клиентите на компанията, посредством видео-заснемане и гореща линия на живо. От друга страна, смарт очилата на Gebhardt предоставят нужната информация, като например документи за поддръжка, обучителни материали, технически данни и инструкции, използвайки т.нар. разширена реалност. Цялата информация е достъпна навсякъде и по всяко време при нужда.
„Благодарение на услугата SmartGlass експертите на Gebhardt могат да „надникнат“ директно във вашата система, да идентифицират проблема и да предложат незабавно решение през горещата линия, без да е необходимо посещение на място“, коментираха от ЛогиСофт. „Чрез HD камера, интегрирана в очилата, вашите служители могат да изпратят картина в реално време на екипа от професионалисти на Gebhardt, които посредством flash технология, инструкции и напътствия могат да им съдействат от разстояние в извършването на необходимия ремонт“, уточниха от компанията.
Чудите се какво е предимството за вас? Ами например, че не е нужно да стоите в очакване, докато сервизните специалисти на компанията дойдат при вас, за да установят и решат проблема. Освен това не е необходимо да плащате всички онези разходи, които ще бъдат генерирани при посещение на място. И още, вашите механични и софтуерни проблеми ще бъдат разрешени бързо и удобно посредством горещата линия на Gebhardt или поне ще получите адекватно съдействие за отстраняването им.
Технически характеристики на решението:
- Намалени престои;
- По-бърза възвръщаемост на инвестициите;
- По-ефективна помощ и съдействие на служителите;
- Дистанционни обучителни курсове;
- Интегриране в съществуващата ERP система на Gebhardt;
- Интегриране в съществуващата CRM система на Gebhardt;
- Мигновен достъп до цялата информация за клиента;
- Високо качество на обслужване по горещата линия.
„Gebhardt SmartGlass позволяват бърза и лесна интеграция към съществуващи IT системи на компанията, с което гарантират оптималното обслужване на своите клиенти“, категорични са от ЛогиСофт. „Посредством IP адреса си вашите смарт очила се свързват директно към клиентските данни в CRM системата на Gebhardt“, посочиха те.
Експерт на фирмата получава достъп до обаждането и до историята на машините, включително чертежи и електронни схеми. Тази информация се обобщава с помощта на добавената реалност с индикаторна функция и се изработват подробни инструкции за отстраняване на неизправностите.
„Така, заедно с Gebhardt, можете да се докоснете до бъдещето на обслужването, като се възползвате от по-лесна, по-удобна и по-ефикасна дистанционна поддръжка“, отбелязаха в заключение от ЛогиСофт.
Повече информация за ЛогиСофт ЕООД, марките, продуктите и услугите, които предлага у нас, реализации и актуални промоционални кампании, бихте могли да намерите в микросайта на фирмата в Борса.bg! Разберете още кои са активните постоянни и стажантски позиции на компанията, както и подробности за технологичните възможности и бъдещите й планове за развитие от ТУК!
Източник на снимковия материал: ЛогиСофт, Gebhardt
- Регина Симон, търговски директор на Бош „Електроинструменти“: Огромно щастие е да попаднеш в компания като Bosch 17.12.2024 г.
- Агрополихим: Придобиването на ключов дял от Неохим е смела стъпка към разширяването и диверсификацията на дейността ни 18.12.2024 г.
- ПиМ Груп: Системата Grundfos DID улеснява мониторинга на дезинфекцията в помпена станция за питейна вода в Източна Испания 17.12.2024 г.
- Hörmann планира впечатляващо представяне на нови продукти и доказани решения по време на изложението BAU 2025 в Мюнхен 17.12.2024 г.
- Filkab Solar: Zgjidhja Sunny Home Manager 2.0 e SMA optimizon konsumin e energjisë elektrike PV 18.12.2024 г.
- Kompania logjistike Nelt Group po investon 100 milionë euro në bazat e saj në Serbi dhe rajon 18.12.2024 г.
- Maqedonia e Veriut ka shpallur tenderin për ndërtimin e 30 MW termocentrale diellore 17.12.2024 г.
- Shqipëria nis një projekt në shkallë të gjerë të mbikëqyrjes së rrugëve me ndihmën e Emirateve të Bashkuara Arabe 16.12.2024 г.
- Унисист Инженеринг со коментар за регулаторната рамка за изградба на паметни системи за мерење 18.12.2024 г.
- Логистичката компанија Nelt Group инвестира 100 милиони евра во своите бази во Србија и регионот 18.12.2024 г.
- МаккаБ, дел од групацијата на Филкаб, отвори голема магацинска и административна база во Скопје 18.12.2024 г.
- Котелска инсталација од Hoval обезбедува удобно греење во амблематичната Дунавска кула во Виена 17.12.2024 г.
- Compania de logistica Nelt Group investeste 100 de milioane de euro in bazele sale din Serbia si regiune 18.12.2024 г.
- Macedonia de Nord a lansat o licitatie pentru construirea unor centrale electrice solare cu capacitate de 30 MW 17.12.2024 г.
- Unisyst Engineering cu un comentariu cu privire la cadrul de reglementare pentru construirea sistemelor inteligente de contoriza 16.12.2024 г.
- Albania lanseaza un proiect la scara larga de supraveghere stradala cu ajutorul EAU 16.12.2024 г.
- Логистичка компанија Nelt Group улаже 100 милиона евра у своје погоне у Србији и региону 18.12.2024 г.
- Два струга са роботом и РАИС палетна станица омогућавају прецизну обраду делова различитих величина и дужина 18.12.2024 г.
- Филкаб Солар: Sunny Home Manager 2.0 компаније SMA оптимизује потрошњу електричне енергије PV 17.12.2024 г.
- Северна Македонија расписала је тендер за изградњу соларних електрана од 30 MW 17.12.2024 г.
-
БГ Роботи: Бъдещето е в офлайн програмирането на роботи за ускорено внедряване без спиране на производството
09 ноември 2024 г.
-
SpaceCAD: CAM Assist е иновативно софтуерно решение с AI, което „чертае“ бъдещето на CNC машинните цехове
09 ноември 2024 г.
-
Интуитивна и динамична визуализация на процесите в интралогистиката с HMI Diagnostics & Intelligence на ЛогиСофт
05 ноември 2024 г.