Пазарът за техническо следпродажбено обслужване на автомобилите преминава през период на радикални промени. Мегатенденциите за дигитализация и е-мобилност отдавна навлязоха в автомобилната индустрия. Превозните средства и резервните части за тях стават все по-сложни и техническото обслужване на автомобилите също се променя. „По време на изложението Automechanika Digital Plus, което ще се проведе от 14 до 16 септември 2021 г., Schaeffler, в качеството си на водещ световен доставчик за автомобилния и индустриалния сектор, ще даде отговори на ключови въпроси относно бъдещия пазар на резервни части за автомобили. Сред дискутираните въпроси ще бъдат какво влияние ще окажат технологиите върху бъдещето на бизнеса с резервни части и как автомобилните сервизи ще могат да продължат да извършват ремонтите професионално, изгодно и ефективно в трансформиращия се дигитално свят“, съобщиха за ДигиталнаИндустрия.bg от Шефлер България.
Подразделението Automotive Aftermarket на Schaeffler ще се представи със собствен виртуален шоурум в рамките на тазгодишното изложение Automechanika Digital Plus. В него компанията ще презентира себе си като доставчик и партньор, който използва нови технологии, за да генерира бизнес възможности за своите дистрибутори на резервни части за автомобили и автосервизите. „Ние се фокусираме върху необходимостта, която имат нашите клиенти от печеливши и устойчиви в бъдещето решения за сервизно обслужване. Освен това, като партньор на автосервизите, ние ще съдействаме те да бъдат добре подготвени, за да осигуряват професионални и качествени услуги в бъдеще. С нашето виртуално представяне на панаира искаме да покажем, че новите дигитални медийни комуникации предлагат на пазара на автомобилни резервни части отлични възможности за взаимодействие с клиентите. А това ще донесе полза не само за нас, защото Schaeffler ще сподели дигиталния си опит с дистрибуторите и автомобилните сервизи“, коментира г-н Йенс Шюлер, президент на GKAM (Global Sales and Marketing Schaeffler Automotive Aftermarket).
Пазарно ориентирани решения с най-висока степен на иновативност
В рамките на своето дигитално представяне Schaeffler ще се фокусира върху два аспекта: „пазарно ориентирани“ и „устойчиви в бъдещето“ решения. „Ориентиран към пазара означава идентифициране на нуждите на клиентите и предлагане на индивидуални решения, започвайки от продуктовото портфолио за шасита на FAG и комплектите INA FEAD за двигатели с вътрешно горене и хибридни системи, до решенията LuK за ремонт на предавки“, поясниха българските специалисти.
Също толкова важно е осигуряването на перспективни и устойчиви в бъдещето решения. „Schaeffler е пионер в днешните времена на фундаментални промени в индустрията. Нашият бизнес винаги е бил свързан с разработването и въвеждането на нови технологии на пазара на резервни части за автомобили. По време Automechanika Digital Plus ние ще покажем, че в рамките на нашата група вече работим върху решения за утрешния ден под формата на продукти и услуги. Днес ние предлагаме на нашите клиенти не само подходящите продукти, но сме и добре подготвени, за да се справим с технологичния преход към електрическа мобилност“, допълва още г-н Шюлер.
Индивидуална дистанционна поддръжка в реално време
Но това не е всичко. Schaeffler ще представи и своята „Дистанционна поддръжка“ - решение, което в случай на технически въпроси свързва сервизите в реално време към услугата Schaeffler REPXPERT. Чрез него в системата се получава картина от сервиза в реално време. Това позволява стъпка по стъпка да се отговаря на въпроси, например относно ремонтния процес директно в самото превозно средство.
Експертите на щанда на Schaeffler в зала 3 във Франкфурт ще предоставят също информация за механизма за дистанционна поддръжка. Schaeffler ще изложи двигател, на който посетителите ще могат сами да сменят обтегача на ремъка с помощта на услугата за дистанционна поддръжка Schaeffler REPXPERT. „Чрез тази технология ние стартираме решение, което ни позволява да предоставим на сервизите конкретна помощ в реално време за решаване на сложни въпроси, които възникват по време на обслужването на превозните средства“, обяснява г-н Шюлер.
В дните на търговския панаир през септември Schaeffler ще отвори на своя уебсайт специална рубрика „Сервиз на бъдещето“. В нея ще бъдат публикувани нови материали и интервюта с експерти от бранша, представители на сервизи и специалисти по техническо обслужване.
Повече информация за Шефлер България ООД, марките, продуктите и услугите, които предлага у нас, реализации и актуални промоционални кампании, бихте могли да намерите в микросайта на фирмата в Борса.bg! Разберете още кои са активните постоянни и стажантски позиции на компанията, както и подробности за технологичните възможности и бъдещите ѝ планове за развитие от ТУК!
Източник на снимковия материал: Шефлер България, Schaeffler
- STAMH: Максимална плътност на съхранение в хладилни складове? Научете как с 360° обиколка в дистрибуционния център на Булкарто 18.12.2024 г.
- БИБУС България: Новата серия ATEX 0342/0343 на SUCO включва два вида взривобезопасни релета за налягане с огнеупорен корпус 18.12.2024 г.
- Регина Симон, търговски директор на Бош „Електроинструменти“: Огромно щастие е да попаднеш в компания като Bosch 17.12.2024 г.
- Агрополихим: Придобиването на ключов дял от Неохим е смела стъпка към разширяването и диверсификацията на дейността ни 18.12.2024 г.
- Filkab Solar: Zgjidhja Sunny Home Manager 2.0 e SMA optimizon konsumin e energjisë elektrike PV 18.12.2024 г.
- Kompania logjistike Nelt Group po investon 100 milionë euro në bazat e saj në Serbi dhe rajon 18.12.2024 г.
- Maqedonia e Veriut ka shpallur tenderin për ndërtimin e 30 MW termocentrale diellore 17.12.2024 г.
- Shqipëria nis një projekt në shkallë të gjerë të mbikëqyrjes së rrugëve me ndihmën e Emirateve të Bashkuara Arabe 16.12.2024 г.
- Унисист Инженеринг со коментар за регулаторната рамка за изградба на паметни системи за мерење 18.12.2024 г.
- Логистичката компанија Nelt Group инвестира 100 милиони евра во своите бази во Србија и регионот 18.12.2024 г.
- МаккаБ, дел од групацијата на Филкаб, отвори голема магацинска и административна база во Скопје 18.12.2024 г.
- Котелска инсталација од Hoval обезбедува удобно греење во амблематичната Дунавска кула во Виена 17.12.2024 г.
- Compania de logistica Nelt Group investeste 100 de milioane de euro in bazele sale din Serbia si regiune 18.12.2024 г.
- Macedonia de Nord a lansat o licitatie pentru construirea unor centrale electrice solare cu capacitate de 30 MW 17.12.2024 г.
- Unisyst Engineering cu un comentariu cu privire la cadrul de reglementare pentru construirea sistemelor inteligente de contoriza 16.12.2024 г.
- Albania lanseaza un proiect la scara larga de supraveghere stradala cu ajutorul EAU 16.12.2024 г.
- Логистичка компанија Nelt Group улаже 100 милиона евра у своје погоне у Србији и региону 18.12.2024 г.
- Два струга са роботом и РАИС палетна станица омогућавају прецизну обраду делова различитих величина и дужина 18.12.2024 г.
- Филкаб Солар: Sunny Home Manager 2.0 компаније SMA оптимизује потрошњу електричне енергије PV 17.12.2024 г.
- Северна Македонија расписала је тендер за изградњу соларних електрана од 30 MW 17.12.2024 г.
-
Логистика и операции в хладилни складове: 360° изглед на мобилните стелажни системи за палета на STAMH
18 декември 2024 г.
-
БГ Роботи: Бъдещето е в офлайн програмирането на роботи за ускорено внедряване без спиране на производството
09 ноември 2024 г.
-
SpaceCAD: CAM Assist е иновативно софтуерно решение с AI, което „чертае“ бъдещето на CNC машинните цехове
09 ноември 2024 г.