Пазарът за техническо следпродажбено обслужване на автомобилите преминава през период на радикални промени. Мегатенденциите за дигитализация и е-мобилност отдавна навлязоха в автомобилната индустрия. Превозните средства и резервните части за тях стават все по-сложни и техническото обслужване на автомобилите също се променя. „По време на изложението Automechanika Digital Plus, което ще се проведе от 14 до 16 септември 2021 г., Schaeffler, в качеството си на водещ световен доставчик за автомобилния и индустриалния сектор, ще даде отговори на ключови въпроси относно бъдещия пазар на резервни части за автомобили. Сред дискутираните въпроси ще бъдат какво влияние ще окажат технологиите върху бъдещето на бизнеса с резервни части и как автомобилните сервизи ще могат да продължат да извършват ремонтите професионално, изгодно и ефективно в трансформиращия се дигитално свят“, съобщиха за ДигиталнаИндустрия.bg от Шефлер България.
Подразделението Automotive Aftermarket на Schaeffler ще се представи със собствен виртуален шоурум в рамките на тазгодишното изложение Automechanika Digital Plus. В него компанията ще презентира себе си като доставчик и партньор, който използва нови технологии, за да генерира бизнес възможности за своите дистрибутори на резервни части за автомобили и автосервизите. „Ние се фокусираме върху необходимостта, която имат нашите клиенти от печеливши и устойчиви в бъдещето решения за сервизно обслужване. Освен това, като партньор на автосервизите, ние ще съдействаме те да бъдат добре подготвени, за да осигуряват професионални и качествени услуги в бъдеще. С нашето виртуално представяне на панаира искаме да покажем, че новите дигитални медийни комуникации предлагат на пазара на автомобилни резервни части отлични възможности за взаимодействие с клиентите. А това ще донесе полза не само за нас, защото Schaeffler ще сподели дигиталния си опит с дистрибуторите и автомобилните сервизи“, коментира г-н Йенс Шюлер, президент на GKAM (Global Sales and Marketing Schaeffler Automotive Aftermarket).
Пазарно ориентирани решения с най-висока степен на иновативност
В рамките на своето дигитално представяне Schaeffler ще се фокусира върху два аспекта: „пазарно ориентирани“ и „устойчиви в бъдещето“ решения. „Ориентиран към пазара означава идентифициране на нуждите на клиентите и предлагане на индивидуални решения, започвайки от продуктовото портфолио за шасита на FAG и комплектите INA FEAD за двигатели с вътрешно горене и хибридни системи, до решенията LuK за ремонт на предавки“, поясниха българските специалисти.
Също толкова важно е осигуряването на перспективни и устойчиви в бъдещето решения. „Schaeffler е пионер в днешните времена на фундаментални промени в индустрията. Нашият бизнес винаги е бил свързан с разработването и въвеждането на нови технологии на пазара на резервни части за автомобили. По време Automechanika Digital Plus ние ще покажем, че в рамките на нашата група вече работим върху решения за утрешния ден под формата на продукти и услуги. Днес ние предлагаме на нашите клиенти не само подходящите продукти, но сме и добре подготвени, за да се справим с технологичния преход към електрическа мобилност“, допълва още г-н Шюлер.
Индивидуална дистанционна поддръжка в реално време
Но това не е всичко. Schaeffler ще представи и своята „Дистанционна поддръжка“ - решение, което в случай на технически въпроси свързва сервизите в реално време към услугата Schaeffler REPXPERT. Чрез него в системата се получава картина от сервиза в реално време. Това позволява стъпка по стъпка да се отговаря на въпроси, например относно ремонтния процес директно в самото превозно средство.
Експертите на щанда на Schaeffler в зала 3 във Франкфурт ще предоставят също информация за механизма за дистанционна поддръжка. Schaeffler ще изложи двигател, на който посетителите ще могат сами да сменят обтегача на ремъка с помощта на услугата за дистанционна поддръжка Schaeffler REPXPERT. „Чрез тази технология ние стартираме решение, което ни позволява да предоставим на сервизите конкретна помощ в реално време за решаване на сложни въпроси, които възникват по време на обслужването на превозните средства“, обяснява г-н Шюлер.
В дните на търговския панаир през септември Schaeffler ще отвори на своя уебсайт специална рубрика „Сервиз на бъдещето“. В нея ще бъдат публикувани нови материали и интервюта с експерти от бранша, представители на сервизи и специалисти по техническо обслужване.
Повече информация за Шефлер България ООД, марките, продуктите и услугите, които предлага у нас, реализации и актуални промоционални кампании, бихте могли да намерите в микросайта на фирмата в Борса.bg! Разберете още кои са активните постоянни и стажантски позиции на компанията, както и подробности за технологичните възможности и бъдещите ѝ планове за развитие от ТУК!
Източник на снимковия материал: Шефлер България, Schaeffler
-
Райкос Тех: Сертифицирани устройства за измерване и мониторинг на потреблението на електроенергия от Algodue Elettronica 01.06.2023 г.
-
Жо и Вен България: Фоторелетата Ex9LAS и Ex9LDS на Noark имат потенциала сериозно да намалят разходите за електроенергия 01.06.2023 г.
-
Прилаганият от Sensata Technologies Lean подход на управление бе отличен с приз по време на Operational Excellence Awards 2023 01.06.2023 г.
-
Година след откриването си „Академия Електрик“ продължава да осигурява високата квалификация на своите курсисти 01.06.2023 г.
-
Suedeze SHL Healthcare investoi në një fabrikë pajisjesh mjekësore pranë Sofjes, Bullgari 01.06.2023 г.
-
Portofoli i Filkab mbulon të gjithë asortimentin e nevojshëm të kabllove TKD të dizajnuara për sistemet e ashensorëve 01.06.2023 г.
-
Avesta Batteries and Energy Engineering hap një fabrikë të re për prodhimin e baterive në Kërçovë 31.05.2023 г.
-
Kompania amerikane e makinave elektrike Rivian do të punësojë mbi 150 inxhinierë në Beograd 30.05.2023 г.
-
SHL Healthcare инвестираше речиси во фабрика за медицински производи во близина на Софија, Бугарија 01.06.2023 г.
-
Инж Нишан Баздигјан, управител на РАИС, ја коментираше иновативната машина со 8 вретена разработена во соработка со Siemens 01.06.2023 г.
-
Авеста Батери енд Енерджи Инженеринг отвора нова фабрика за производство на акумулатори во Кичево, Северна Македонија 31.05.2023 г.
-
Американската компанија за електрични автомобили Rivian ќе вработи над 150 инженери 30.05.2023 г.
-
SHL Healthcare va investi aproximativ 2 milioane de leva (BGN) intr-o fabrica de dispozitive medicale langa Sofia 01.06.2023 г.
-
Ing. Nishan Bazdigyan, managerul companiei RAIS, ne povesteste despre masina inovatoare cu 8 axe, dezvoltata in cooperare cu Sie 01.06.2023 г.
-
Avesta Battery & Energy Engineering deschide o noua fabrica pentru productia de baterii in Kicevo 31.05.2023 г.
-
Compania americana de masini electrice Rivian va angaja in 2023 peste 150 de ingineri in Belgrad, Serbia 30.05.2023 г.
-
SHL Healthcare уложила је скоро 2 милиона лева у фабрику медицинских уређаја у близини Софије, Бугарска 01.06.2023 г.
-
РС Електро: Мобилни уређаји shirla компаније Baur пружају поуздано тестирање и локацију квара у кабловима и омотачу каблова 01.06.2023 г.
-
Авеста Батери анд Енерџи Инжењеринг отвара нову фабрику за производњу батерија у Кичеву, Северна Македонија 31.05.2023 г.
-
Америчка компанија за електрична возила Rivian запослиће преко 150 инжењера у Београду 30.05.2023 г.
-
БР Техника: Smart Flex Effector на Bosch Rexroth е стъпка към бъдещето на фабричната роботизирана автоматизация
01 юни 2023 г.
-
Интелигентна роботика: 10 000 парчета сирене на час минават през „пръстите“ на два робота KR Agilus HM във Vepo Cheese
28 април 2023 г.
-
Безкомпромисните професионалисти от STAMH създават персонализирани складове на бъдещето от световно ниво
20 април 2023 г.