Сподели

Schaeffler разработва решения и услуги за Сервиза за бъдещето! Вижте ги на Automechanika Digital Plus 2021

24 август 2021 г.

Пазарът за техническо следпродажбено обслужване на автомобилите преминава през период на радикални промени. Мегатенденциите за дигитализация и е-мобилност отдавна навлязоха в автомобилната индустрия. Превозните средства и резервните части за тях стават все по-сложни и техническото обслужване на автомобилите също се променя. „По време на изложението Automechanika Digital Plus, което ще се проведе от 14 до 16 септември 2021 г., Schaeffler, в качеството си на водещ световен доставчик за автомобилния и индустриалния сектор, ще даде отговори на ключови въпроси относно бъдещия пазар на резервни части за автомобили. Сред дискутираните въпроси ще бъдат какво влияние ще окажат технологиите върху бъдещето на бизнеса с резервни части и как автомобилните сервизи ще могат да продължат да извършват ремонтите професионално, изгодно и ефективно в трансформиращия се дигитално свят“, съобщиха за ДигиталнаИндустрия.bg от Шефлер България.

 

Подразделението Automotive Aftermarket на Schaeffler ще се представи със собствен виртуален шоурум в рамките на тазгодишното изложение Automechanika Digital Plus. В него компанията ще презентира себе си като доставчик и партньор, който използва нови технологии, за да генерира бизнес възможности за своите дистрибутори на резервни части за автомобили и автосервизите. „Ние се фокусираме върху необходимостта, която имат нашите клиенти от печеливши и устойчиви в бъдещето решения за сервизно обслужване. Освен това, като партньор на автосервизите, ние ще съдействаме те да бъдат добре подготвени, за да осигуряват професионални и качествени услуги в бъдеще. С нашето виртуално представяне на панаира искаме да покажем, че новите дигитални медийни комуникации предлагат на пазара на автомобилни резервни части отлични възможности за взаимодействие с клиентите. А това ще донесе полза не само за нас, защото Schaeffler ще сподели дигиталния си опит с дистрибуторите и автомобилните сервизи“, коментира г-н Йенс Шюлер, президент на GKAM (Global Sales and Marketing Schaeffler Automotive Aftermarket).

Пазарно ориентирани решения с най-висока степен на иновативност

В рамките на своето дигитално представяне Schaeffler ще се фокусира върху два аспекта: „пазарно ориентирани“ и „устойчиви в бъдещето“ решения. „Ориентиран към пазара означава идентифициране на нуждите на клиентите и предлагане на индивидуални решения, започвайки от продуктовото портфолио за шасита на FAG и комплектите INA FEAD за двигатели с вътрешно горене и хибридни системи, до решенията LuK за ремонт на предавки“, поясниха българските специалисти.

Също толкова важно е осигуряването на перспективни и устойчиви в бъдещето решения. „Schaeffler е пионер в днешните времена на фундаментални промени в индустрията. Нашият бизнес винаги е бил свързан с разработването и въвеждането на нови технологии на пазара на резервни части за автомобили. По време Automechanika Digital Plus ние ще покажем, че в рамките на нашата група вече работим върху решения за утрешния ден под формата на продукти и услуги. Днес ние предлагаме на нашите клиенти не само подходящите продукти, но сме и добре подготвени, за да се справим с технологичния преход към електрическа мобилност“, допълва още г-н Шюлер.

Индивидуална дистанционна поддръжка в реално време

Но това не е всичко. Schaeffler ще представи и своята „Дистанционна поддръжка“ - решение, което в случай на технически въпроси свързва сервизите в реално време към услугата Schaeffler REPXPERT. Чрез него в системата се получава картина от сервиза в реално време. Това позволява стъпка по стъпка да се отговаря на въпроси, например относно ремонтния процес директно в самото превозно средство.

Експертите на щанда на Schaeffler в зала 3 във Франкфурт ще предоставят също информация за механизма за дистанционна поддръжка. Schaeffler ще изложи двигател, на който посетителите ще могат сами да сменят обтегача на ремъка с помощта на услугата за дистанционна поддръжка Schaeffler REPXPERT. „Чрез тази технология ние стартираме решение, което ни позволява да предоставим на сервизите конкретна помощ в реално време за решаване на сложни въпроси, които възникват по време на обслужването на превозните средства“, обяснява г-н Шюлер.

В дните на търговския панаир през септември Schaeffler ще отвори на своя уебсайт специална рубрика „Сервиз на бъдещето“. В нея ще бъдат публикувани нови материали и интервюта с експерти от бранша, представители на сервизи и специалисти по техническо обслужване.

Повече информация за Шефлер България ООД, марките, продуктите и услугите, които предлага у нас, реализации и актуални промоционални кампании, бихте могли да намерите в микросайта на фирмата в Борса.bg! Разберете още кои са активните постоянни и стажантски позиции на компанията, както и подробности за технологичните възможности и бъдещите ѝ планове за развитие от ТУК!

Източник на снимковия материал: Шефлер България, Schaeffler

Сподели

Още от Склад на бъдещето